SZENVEDÉLYÜNK AZ ONLINE MARKETING
Hatékony és Eredményes Online Marketing Webshopok Számára
A legtöbb vállalkozásnak nincs ideje és megfelelő, naprakész szakértelme a jövedelmező marketingstratégia létrehozásához és megvalósításához.
CMO-ként egyszerűen és tisztán átlátható és tervezhető marketing stratégiát és szükség esetén akér teljes megvalósítást biztosítok vállalkozásának és webshopjának.
Még több vevő, akik többet és gyakrabban vásárolnak.
JELENLEG MINDEN KAPACITÁS FOGLALT. JELENTKEZZEN A VÁRÓLISTÁRA, ÉS AMINT FELSZABADUL SZABAD KAPACITÁS AZ ELSŐK KÖZÖTT TUDUNK KONZULTÁLNI.
Online Marketing
Kinek tud segíteni
a Digital Passion?
Webshop tulajdonosoknak, akiknek most indul a webáruházuk, vagy már működik, de nem jönnek az eredmények.
Csalódott más PPC/SEO szakemberben, ügynökségben, mert nincs transzparencia a szakember/ügynökség munkájában, sok a buzzword a riportban, és nem érti a szakembert/ügynökséget. Csak a hiúsági számokat mutatták, és nagylelkűen hallgattak a konkrét számokról, mint konverziós költség, megtérülés (ROAS, ROI).
Nem tudják tovább skálázni a PPC-t, elértek egy maximumot. Ha tovább növelik a büdzsét, akkor már emelkednek a konverziós költségek, és így már nem éri meg. Jó a kapcsolat a PPC ügynökséggel, de már kimaxolták ezt a csatornát.
Akinek a weboldala még úgy kezdődik, hogy “Üdvözöljük weboldalunkon…”, és érzik, hogy ez ma már kevés. Szeretnének megfelelni a legújabb kihívásoknak, és végre eredményeket szeretnének látni.
Kiszámítható és tervezhető bevétel egy
jobb online marketinggel
Online Marketing Stratégia
Honnan lesz bevételed? Tudod, melyik csatorna mit termel? Ha növekedést tervezel, akkor pontosan tudod, hogy ez hogyan valósul meg? Vagy még mindig az ún “remény-marketinget” “csinálja”, és reménykedik, hogy következő negyedévben is jöjjenek a számok? Van egyáltalán terve?
Segítünk az online marketing stratégia létrehozásában, ahova beillesztjük az online (feliratkozás, űrlap, hívás, SEO és PPC, stb.) eszközöket a customer value journey-ba és a (vásárlási) folyamatba.
SEO Audit
Hogy áll az Ön weboldala a konkureciához képest? Tudja meg, hogy a konkurencia miben jobb? Melyik kulcsszó, melyik tartalom hozza a legtöbb organikus forgalmat? Igen, az adatokból kinyerhető és megismerhető!
Lemodellezzük a konkurencia SEO stratégiáját (kulcsszó, tartalom, backlink), így elkerüljük a zsákutcákat. Csak olyan szavakat, linkeket használunk, ami már bizonyított!
SEO Stratégia
Tudja, hogy mi a legsürgősebb feladat a SEO terén? Hogyan lesz jobb organikus helyezése? Hol gyengébb az Ön weboldala a konkurenciához képest? Hogyan fogja növelni az organikus forgalmat? Mit fog tenni következő hónapban? És 6 hónap múlva?
Segítünk, hogy a weboldalra/webshopra nagyobb releváns forgalmat vigyünk. Olyanokat, akik keresik az adott terméket/szolgáltatást, és a végén konvertálnak.
Marketing és SEO Konzultáció
Nem elégedett a Google pozíciókkal? Házon belül végzik a keresőoptimalzálást, de szeretne időnként konzultálni, hogy jó úton haladnak?
Email Marketing, Automatizálás
Sokan mondják, hogy az email marketing halott. Persze, mert minden új, fancy csatornálór azt gondolják, hogy na majd az forradalmasít mindent. Az email évtizedek óta működik, és a legjobb megtérülést (ROI) produkálja még ma is!
Ma már megnézte az emailjeit? Fogadok, hogy tudom a választ, ezért felteszek még egy kérdést: hányszor nézte meg ma az emailjeit?
Ön használ automatizált, viselkedésalapú emaileket? Tudta, hogy csak ezzel a technikával minimum duplázható az email csatorna bevétele?
Érdemes lenne erről beszégetnünk, hogy milyen lehetőségeket rejt még a webáruháza?
PPC
Csak a közvetlen eladásra fókuszál a PPC? Tudta, hogy ez a legdrágább módszer, mert mindenki oda fókuszál? Ha az ügynöksége arról beszél, hogy hány megtekintése volt egy videónak, hogy hányan látták a hirdetést, akkor baj van…
A PPC úgy, ahogyan eddig ismertük halott. A CPC folyamatosan növekszik. Sajnos nagyobb mértékben, ahogyan a konverziós költség. Ma már más stratégiára van szükség. Fő fókuszra a megtérülést (ROAS) helyezzük. Cél: csökkenteni a PPC költséget úgy, hogy idővel a fizetős csatornából áttereljük a látogatókat az organikus csatornába.
Részidős marketingvezető (Fractional CMO)
Mennyie kerül egy valós, releváns tapasztalattal rendelkező marketingvezető havonta? Tudja-e pontosan, hogy KIK az ideális ügyfelei? Pontosan dokumentálva van, hogy HOGYAN lépnek Önnel kapcsolatba ezek az ügyfelek?
A mai marketingszakembereknek sokkal agilisabbnak kell lenniük, mint valaha. Ma már egy generalista (aki mindenhez ért egy kicsit) nem tud olyan mélyen megoldani egy problémát, mint egy specializálódott marketinges. Ők azok, akik egyetlen konkrét területet választanak, és a munkájukat csak arra a területre összpontosítják.
Mi lenne ha a marketing stratégia végrehajtását és a belső, kisebb csapat vezetését ennek az árnak töredékéért, professzionális szinten megoldhatná?
Webshop építés
Egy webáruház sorsa már akkor eldől, mikor még egyetlen terméket sem töltöttek fel. Ha téves struktúrával építi fel a rendszert, később csak nagyon sok munkával és biztos, hogy veszteséggel tudja átalakítani.
Hány kategória legyen? Hogyan legyenek a kategóriák elnevezve? Hogyan legyenek a termékek elnevezve? Hogyan kerülnek az oldalakra, hogyan iratkoznak és hogyan történik a vásárlás? Mit tartalmazzon egy termékoldal és mit ne?
Az alapoktól megtervezzük a webshop struktúráját.
Customer Journey, Buyer persona, SEO beállítások, keyword map, tartalom stratégia, konverzió mérések, email beállítások (flow-k), tesztelés, átadás, PPC – ha szükséges.
Coaching & Tréning
Lehet, hogy Ön egy kezdő, aki szeretné a tanulási görbéjét lerövidíteni, vagy egy veterán vállalkozó, cégvezető vagy marketingvezető, aki felszeretné frissíteni a marketingtudását a legújabb trendekkel, biztos, hogy vannak kérdései.
Hány PDF és tananyag van a gépén, amit soha nem nyitott meg? Hány képzésbe kezdett bele, amit soha nem fejezett be?
Hány marketing konferencián vett részt, ahol 20-45 percben beszélnek valami nagyon szuper dologról, de nem adják meg a kulcsot, hogy hogyan is kell csinálni?
A képzésekkel és konferenciákkal az a baj, hogy mindig csak egy kis szeletét tanítják meg, de hiányzik az az apró részlet, hogy ezt a dolgot hogyan illessze be a stratégiába.
Profitáljon a marketing csapata a Digital Passion tudásából és tapasztalatából!
Lépésről lépésre végigvezetjük a marketing és SEO folyamatain. Akár one-to-one formában is.
A marketing különböző területein szerzett minősítések
Az online marketing az egyik leggyorsabban változó terület.
És egyre gyorsul.
Ön képes lépést tartani ezzel?
Ismeri a legújabb technológiákat, technikákat?
A tradícionális marketing taktikák már nem hozzák az eredményeket.
- Sokszor hiányzik az adat vezérelt megközelítés
- Nincsenek meg a szükséges skill-ek a csapatban
- Hiányzó vagy hibás a stratégia az értékesítésre
- Hiányzik a korai vásárlók megszerzése
- Az online marketing új és ijesztő
A rossz marketing többet árt,
mint használ
Elvesztegetett lehetőségek, hibás stratégia, tervek hiánya = elvesztett bevétel
Megtervezett ügyfélút (customer journey), automatizált folyamatok = új vevők, akik az üzletet új szintre emelhetik.
Akiknek már segítettem
Küldetésem
A marketingszakembereknek manapság rossz a híre.
Miért? Nos, a marketingesek szeretnek különféle eszközöket és taktikákat kitalálni, amelyekről menő, laikusok számára érthetetlen nyelven megmagyarázzák a semmit. Könyvet adnak ki, trendi Youtube videókat, tanfolyamokat készítenek, “stratégiai tanácsadást adnak amelyeket drága pénzen (akár 270 euró/óra!) eladhatnak vállalkozóknak, cégvezetőknek. Leggyakrabban a saját érdekeiket tartják szem előtt, és mézes mázas “marketinges dumáikkal” kihasználják a vállalkozók reményeit, álmait – és nagyon sokszor – a félelmeit. Sajnos több ilyennel találkoztam, és olykor akár 20 milliós költséggel is megrövíditette a vállalkozást, úgy, hogy 2,3-as ROAS-t tudott felmutatni – hogy csak egy példát említsek.
Szerintem ez szégyen. Ezért küldetésemnek szántam, hogy segítsek a cégvezetőknek, a webshop tulajdonosoknak, hogy felismerjék, hogy mikor próbálja megvezetni egy marketingügynökség. Illetve segítsek egy olyan marketing stratégiát létrehozni, amit már kipróbáltam, teszteltem és bizonyított: válságban is hozta az eredményt, az általam kezelt webshopban 2022 őszén is emelkedett a bevétel és a ROAS.
Egyre nehezebb Magyarországon egy kis- vagy középvállakozásnak, hogy a mai marketingzajban hosszútávú és nagyaszabású akciókra projektekre öszpontosítson.
Segítek azonosítani azokat a pontokat, amik a legnagyobb hatást fogja gyakorolni egy vállakozás vagy webshop eredményére.
Ideje visszahozni az egyszerűséget, a tervezhetőséget, és felhagyni a következő csillogó, állítólag “menő és trendi és azonnal ki kell próbálni, de teljesen haszontalan” (shiny object syndrome) dologgal, és helyette olyan professzionális rendszereket és kereteket alkalmazni, amelyek segítségével ismét magabiztossá és irányítóvá teheti a marketing aktivitásokat.